Retourneren
Wij gaan voor een glimlach bij iedereen

1. Controleer
Controleer of jouw retourbestelling voldoet aan alle retoureisen uit onze policy. Deze kan je hieronder vinden.

2. Neem contact op
Voldoet jouw retourbestelling aan alle eisen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

3. Retour sturen
Wanneer je contact hebt gehad met onze klantenservice en zij akkoord geven op de retour, kan de bestelling retour worden gestuurd.
Retourrecht Surpreza
Is jouw bestelling niet helemaal naar wens? Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Hieronder vind je alle voorwaarden op een rij waaraan jouw bestelling moet voldoen indien je deze wilt retourneren.
- Een retournering aanmelden kan tot 14 dagen na ontvangst van een bestelling. Na deze aanmelding heb je nogmaals 14 dagen om artikel(en) werkelijk te retourneren. Hierbij worden de gegevens die onze leveranciers verstrekken gehandhaafd.
- Producten die over de datum zijn na ontvangst mogen niet geretourneerd worden.
- Een cadeau ruilen kan alleen wanneer een product niet gepersonaliseerd is. Indien het gaat om een gepersonaliseerd product is ruilen niet mogelijk.
- Ruilen kan alleen wanneer het product zich nog bevindt in goede staat en originele verpakking.
- Let op: de klantenservice van Surpreza kan ten alle tijden weigeren gepersonaliseerde producten te retourneren. Beschik je over een gepersonaliseerd cadeau waar je niet helemaal tevreden mee bent? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op.
Wil jij er zeker van zijn dat jouw product in aanmerking komt voor de retourprocedure? Of heb je vragen over producten met een houdbaarheidsdatum? Neem dan contact op met de klantenservice.
Gaat het om een cadeau dat je van iemand hebt gekregen? Neem dan eerst contact op met deze persoon. Hij of zij is in het bezit van de bestelgegevens die nodig zijn bij retournering. Ook wanneer je contact opneemt met de klantenservice is het handig om over deze gegevens te beschikken. Zo kunnen we je sneller helpen.
Retourneren werkt als volgt:
1. Verpak het product in een stevige doos (dit kan ook de originele verzenddoos zijn).
2. Voeg bij de producten de originele factuur (deze is per e-mail naar de koper toegestuurd).
3. Plak de doos goed dicht en breng het pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
Let op: De verzendkosten voor het terugsturen van je bestelling zijn voor jouw rekening.
Waarom moet ik betalen voor retourneren?
De reden dat de retourkosten voor eigen rekening zijn, heeft te maken met het feit dat het retourneren van pakketten een grote invloed heeft op het milieu. Wij willen deze impact samen met jou graag zo klein mogelijk houden. Door een vergoeding te vragen voor retourneren proberen wij bewustzijn te creëren bij het bestellen van producten. Mocht je vragen hebben over het retrouneren van producten, neem dan contact op met onze klantenservice.