06 – 39 64 15 76 info@surpreza.nl

Klantenservice

Wij helpen je graag!

Bestellen

Hoe bestel ik een product?

Klaar om iemand eens goed te verrassen? Of ga je deze keer jezelf verrassen? Let’s do it!

Stap 1: Kies een geschenk uit het assortiment van Surpreza.
Stap 2: Personaliseer jouw gekozen geschenk met foto’s en/of teksten door te klikken op de button ‘Bewerk dit product’.
Stap 3: Voeg een extra verrassing toe zoals een wenskaart om de verrassing compleet te maken.
Stap 4: Vul je eigen gegevens in en daarna de gegevens van de ontvanger. Op de Verzend- en Afrekenpagina kun je ook de bezorgdatum opgeven.

Hoe kies ik een bezorgdatum?

Het is natuurlijk wel zo handig dat jouw verrassing op de juiste datum wordt geleverd. Daarom kun je per bestelling een datum bepalen. Je kunt de afleverdatum aangeven in de laatste stap van jouw bestelling op de Verzenden- en  Afrekenpagina . Wil je ieder product op een andere datum laten bezorgen? Geef dan bij ieder product in de notities aan wanneer het product mag worden bezorgd. Dan houden wij daar rekening mee.

Kan ik een bestelling opslaan en later verder gaan?

Dat kan zeker! Wanneer je bent ingelogt op jouw persoonlijke Surpreza account wordt jouw winkelwagen automatisch opgeslagen evenals de door jou ontworpen producten. In ons bewerkingsprogramma kan je ontwerpen opslaan in jouw account. Deze kan je op een later tijdstip weer gebruiken. Wel zo handig!

Bezorging

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van jouw bestelling kun je bekijken via Mijn Account. Log in op het door jou gecreëerde account en klik op het kopje bestellingen. Onder het kopje ‘status’ kun je de status van jouw bestelling bekijken.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

In onderstaande tabel kun je zien wat de verzendkosten zijn die wij hanteren. De verzendkosten zijn per bezorgadres. Op het moment dat je meerdere cadeaus besteld die je laat bezorgen op verschillende bezorgadressen betaal je verzendkosten per bezorgadres. De producten die je besteld bij Surpreza.nl worden altijd in een vrolijke opvallende doos naar het bezorgadres verzonden, klik hier om te kijken hoe jouw cadeau(s) worden verstuurd.

Verzending: Prijs
Envelop €0.99
Brievenbus pakketje €4.95
Grote verpakking €5.95
Wat is de standaard levertijd?

Surpreza hanteert een levertijd van 1-2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je aangeven op welke datum jouw product bezorgt moet worden, wel zo handig wanneer je iemand wilt verrassen op een bepaalde datum. Houd er wel rekening mee dat Surpreza een levertijd hanteert van 1-2 dagen, plaats je bestelling dus op tijd zodat je er zeker van bent dat jouw verrassing op tijd is!

Hierbij zijn speciale levertijden van onze bezorgpartners buitenbeschouwing gehouden. Mocht je hier meer over willen weten dan verwijzen we je graag door naar de website van jouw bezorger.

Kan ik naar verschillende adressen verzenden?

Ja dat kan zeker! Bij het afronden van jouw bestelling op de pagina ‘Verzenden en afrekenen’ kan je per product een afleveradres aangeven.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is bezorgd?

Jij kunt jouw bestelling natuurlijk altijd volgen in Jouw Account. Daarnaast ontvang jij van ons een update per mail op het moment dat jouw bestelling klaar is voor verzending. In zowel jouw account als in de mail is een Track & Trace code te vinden. Met deze code kun jij jouw bestelling volgen. Track & Trace codes worden actief vanaf het moment dat het pakketje onderweg is. Over het algemeen is dit de ochtend nadat jij de bevestigingsmail voor verzending hebt ontvangen.

Alle producten, uitgesloten van wenskaarten, zijn tijdens de verzending te volgen met Track & Trace. Mocht je alleen een wenskaart hebben verstuurd dan stellen wij jou per mail op de hoogte wanneer de wenskaart wordt verzonden. In je account kun je natuurlijk ook altijd jouw bestelling volgen. Wenskaarten worden over het algemeen de dag nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen bezorgd.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Jouw wenskaarten worden zorgvuldig bezorgd door PostNL. Alle andere cadeaus worden of bezorgd door PostNL of door DHL. In de bevestigingsmail die je ontvangt op het moment dat jouw bestelling het magazijn van Surpreza verlaat, kun je door middel van de Track & Trace code zien wie de bezorger is van de door jouw bestelde cadeau(s).

Kan ik mijn bestelling volgen?
De status van jouw bestelling kun je gemakkelijk bekijken in Jouw Account. Daarnaast ontvang jij van ons een update per mail op het moment dat jouw bestelling klaar is voor verzending. In zowel jouw account als in de mail is een Track & Trace code te vinden. Met deze code kun jij jouw bestelling volgen. Track & Trace codes worden actief vanaf het moment dat het pakketje onderweg is. Over het algemeen is dit de ochtend nadat jij de bevestigingsmail voor verzending hebt ontvangen.

Alle producten, uitgesloten van wenskaarten, zijn tijdens de verzending te volgen met Track & Trace. Mocht je alleen een wenskaart hebben verstuurd dan stellen wij jou per mail op de hoogte wanneer de wenskaart wordt verzonden. In je account kun je natuurlijk ook altijd jouw bestelling volgen. Wenskaarten worden over het algemeen de dag nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen bezorgd.
Kan ik een bestelling naar het buitenland versturen?

Via de reguliere website van Surpreza.nl is het alleen mogelijk om wenskaarten en cadeaus te versturen binnen Nederland. Verzendingen naar het buitenland nemen wij los in behandeling. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@surpreza.nl. Zij gaan dan samen met jou kijken naar de mogelijkheden en de eventueel extra kosten die de verzending naar het buitenland met zich mee brengt.

Hoe worden de producten verzonden?

Het bestellen van de producten op Surpreza.nl is pas het begin, bij de verzending pakken wij pas echt uit. Alle bestellingen worden met alle aandacht die het verdient verwerkt. De bestelde producten worden klaar gemaakt voor verzending en vervolgens in een vrolijke en feestelijke verzenddoos verpakt. Dit alles doen wij met de beste materialen om ervoor te zorgen dat producten tijdens het vervoer niet beschadigd raken. Vervolgens wordt de gehele bestelling verzendklaar gemaakt en overgedragen naar de verzendpartner. En goed om te weten: wij verpakken alle pakketjes gratis!

Producten bewerken

Hoe bewerk ik een product?

Ben jij klaar om de leukste verrassing ooit te creëren? Mooi! Het bewerken van de producten is bij Surpreza heel eenvoudig. Je leest hier alles over hoe je snel en eenvoudig de mooiste geschenken creëert.

Check ons YouTube kanaal voor handige tips & ticks videos waarin wordt uitgelegd hoe je producten eenvoudig kunt bewerken!

Zijn er ook standaard ontwerpen?

Zeker! Bij Surpreza hebben we een grote hoeveelheid aan ontwerpen die allen zijn ontworpen door onze eigen designers. Zij baseren hun ontwerpen op de vraag vanuit de klant en de laatste trends. Naast ontwerpen waarbij je eigen foto’s en teksten kunt toevoegen zijn er ook kant en klare ontwerpen. Zo proberen we het voor jou nog gemakkelijker te maken om op een snelle manier, leuk en uniek te verrassen!

Bekijk onze tips & tricks video over het bewerken van standaard ontwerpen.

Retourneren

Kan ik een ontvangen geschenk ruilen?

Is een bestelling niet naar wens of niet geheel naar wens? Dan zijn er zeker opties tot retournering, wij willen immers dat iedere klant blij is met zijn of haar bestelling! Meer informatie over retournering vindt je op de Verzend- en retourpagina .

Kan ik een zelf-ontworpen product ruilen?

Wij gaan voor een glimlach op eenieders gezicht, altijd. Om je beter van dienst te zijn bij het retourneren of ruilen van je product verwijzen we je door naar de  Verzend- en retourpagina

Wijzigen / annuleren

Hoe kan ik een product verwijderen dat zich in mijn winkelmand bevindt?

Er zijn twee manieren om een product te verwijderen uit jouw winkelmand. De eerste manier om een product te verwijderen is door op het winkelmand icoon te drukken, en achter het product dat jij wilt verwijderen op het prullenbakje te klikken. Daarnaast kan je ook navigeren naar de winkelmand pagina. Hier is een overzicht met alle producten die zich in de winkelmand bevinden. Het product dat jij wenst te verwijderen kan je zo uit je winkelmand halen.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst maar ontbreekt er iets of wil je de bestelling annuleren, dat kan. Een geplaatste bestelling kan worden geannuleerd tot dat deze in behandeling is genomen. Vanaf het moment dat de bestelling in behandeling is genomen kan de bestelling niet meer worden geannuleerd. De status van je bestelling is terug te vinden in jouw account.

Kan ik een besteld ontworpen product nog wijzigen?

Tot het moment van afronden kan je ontworpen producten wijzigen. Ga naar je winkelmand en klik onder het product dat jij opnieuw wilt bewerken op: opnieuw bewerken? Klik hier! Je krijgt dan het door jouw ontworpen product te zien die je vervolgens kunt wijzigen. Na het plaatsen van een bestelling kunnen producten niet meer worden gewijzigd.

Betalen

Wat zijn de betaalopties?

Wij bieden verschillende betaalopties aan waaruit jij kunt kiezen. De betaalopties zijn: iDeal (Nederland), Mastercard, Visa, American Express en Apple Pay . Treden er problemen op bij het betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice via Whatsapp, email of Facebook (gegevens zijn onderaan deze pagina te vinden).

Hoe betaal ik met een kortingscode?

Je kunt jouw kortingscode invoeren aan de onderkant van de winkelwagen. Wanneer je rechtsboven drukt op het winkelwagentje ga je naar de winkelwagen. Wanneer je al producten hebt besteld staan deze hier weergegeven. Onder aan de lijst met producten staat links onder ‘Kortingscode:’, hier kan je jouw kortingscode invoeren.

Kan ik veilig betalen?

Betalen bij Surpreza is volledig veilig. Het slotje dat is terug te vinden in de URL balk zorgt hiervoor. Dit betekent dat de door jou verstrekte gegevens niet worden opgeslagen. Alle informatie over veilig betalen en de gegevensafhandeling van Surpreza vind je terug in onze Algemene Voorwaarden en Privacybeleid.

Garantie

Op welke producten zit garantie?

Bij Surpreza is op elk product garantie van toepassing. Behalve gepersonaliseerde producten, die vallen niet onder deze regel. Ruilen kan alleen wanneer het product zich nog bevindt in goede staat en originele verpakking. Beschik je over een gepersonaliseerd product en wil je meer informatie over het ruilen/retourneren hiervan? Bekijk dan onze retourpagina voor meer informatie.

Hoe lang heb ik garantie?

Op de producten die je hebt aangekocht bij Surpreza zit een garantie van 14 dagen na ontvangst van een bestelling. Hierbij worden de gegevens die onze leveranciers verstrekken gehandhaafd. Meer informatie over retourrecht vind je op onze retourinformatie pagina.

Zakelijk

Wat is het voordeel van Surpreza zakelijk?

Wil jij graag een klant, collega’s of een andere groep mensen verrassen? Bij Surpreza Zakelijk ben je dan aan het goede adres, wij zijn altijd in voor een verrassing. Bij Surpreza Zakelijk zijn we gewend aan grote orders, en dat is gelijk ook het grote voordeel. Staffelkortingen, professionele afhandeling en financiële overzichten waar jij naar verlangt, daar zorgen wij voor. Daarnaast staat ons zakelijke team jou graag bij tijdens het ontwerpen van een heerlijke wijn, champagne, chocoladereep of een van onze andere producten. Ontdek hier alles over Surpreza Zakelijk of neem direct contact op met onze speciale zakelijke klantenservice door te mailen naar zakelijk@surpreza.nl.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Voordat je een zakelijke bestelling gaat plaatsen, raden we je aan om eerst contact op te nemen met ons via zakelijk@surpreza.nl. Vermeld hier jouw bedrijfsgegevens, de wensen die je hebt met betrekking tot geschenken en de afleverdatum van de producten. Ons zakelijk team zal je hierna verder ondersteunen.

Hoe ontvang ik de factuur?

De factuur van jouw bestelling wordt binnen 24 uur na afronding van de bestelling naar het e-mailadres van de besteller gestuurd.

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Het kan voorkomen dat de berekende verzendkosten hoger zijn dan de werkelijke verzendkosten. Dit komt met name voor op het moment dat alle bestelde producten naar één en hetzelfde adres worden gestuurd. Ons systeem berekend automatisch verzendkosten op basis van het aantal producten en het gewicht hiervan. Bij zakelijke bestelling geldt altijd dat de werkelijke verzendkosten achteraf worden berekend. Het verschil tussen de betaalde verzendkosten en de werkelijke verzendkosten worden binnen 2 werkdagen, na het plaatsen van de bestelling, teruggestort op de rekening.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Wij helpen je graag!

Stuur ons een app’je

06 – 39 64 15 76
(Uitsluitend voor WhatsApp tekstberichten)

Contact via onze socials

   

Mailen kan ook

Stuur je vraag naar
klantenservice@surpreza.nl