Verzendinformatie
Jouw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verzonden. Wanneer jij jouw bestelling, zonder aanpassing aan de leverdatum, plaats, duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat jouw bestelling wordt bezorgt. Wanneer jij kiest om de gehele bestelling of bepaalde producten op een specifieke datum te laten bezorgen dan worden deze producten op de aangegeven datum geleverd. Let wel op dat de specifieke datum niet moet afwijken van de 1-2 dagen levering van Surpreza. Dit houdt in dat de specifieke datum minstens 1-2 werkdagen later moet zijn in vergelijking met de besteldatum. Alleen dat ben je er zeker van dat de bestelling op de opgegeven datum wordt geleverd.
Factuur
De factuur die hoort bij de bestelling wordt gestuurd naar degene die de bestelling bij Surpreza plaatst (de koper). Omdat wij werken met geschenkproducten worden facturen nooit meegestuurd met de bestelling. Bij ons staat het verrassingseffect op nummer 1 en dan is een factuur niet iets wat je daarbij wilt hebben. Wel is het belangrijk om de factuur te bewaren. Mocht de verrassing niet naar wens zijn kan er worden gekozen voor retournering. Hierbij is het van belang dat de factuur wordt toegevoegd. Jij kunt deze dan natuurlijk wel gewoon doorsturen naar de eindontvanger van jouw bestelling bij Surpreza. Meer weten over retourneren? Lees de informatie onder het kopje retourneren.
Retourneren
Is de bestelling niet helemaal naar wens? Dan kun je uiteraard je producten retourneren. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de producten. Let er wel op dat Surpreza niet alle producten retourneert vanwege de houdbaarheidsdatum die sommige producten bevatten (te denken valt aan chocolade producten). Wil jij er zeker van zijn dat jou producten in aanmerking komt voor retournering? Neem dan contact op met de klantenservice. Ook voor klachten over producten met houdbaarheidsdatum kun je contact op nemen met de klantenservice, zij zullen jou verder helpen. Als jouw bestelling een cadeau was van iemand neem dan eerst contact op met deze persoon aangezien deze persoon in het bezit is van de bestelgegevens die nodig zijn bij retournering. Ook wanneer je contact opneemt met de klantenservice is het handig om over deze gegevens te bezitten, het proces zal dan sneller verlopen.  Retourneren werkt als volgt. Verpak de producten in een stevige doos (kan ook in de doos waarin de producten zijn geleverd). Voeg bij de producten de originele factuur (deze is per e-mail naar de koper toegestuurd). Plak de doos goed dicht en breng het pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Let er wel op dat kosten voor retournering volledig van rekening komen van de consument. Retour het pakketje naar:    Surpreza Nederland V.O.F. t.a.v. Retournering Wulp 11 1616GV Hoogkarspel Nederland  

Verzendkosten


Verzendkosten tabel