Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Surpreza hanteert een levertijd van 1-2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Tijdens het bestel proces kun je aangeven op welke datum jouw product bezorgt moet worden, wel zo handig wanneer je iemand wilt verrassen op bepaalde datum. Houdt er wel rekening mee dat Surpreza een levertijd hanteert van 1-2 dagen, plaats je bestelling dus op tijd zodat je er zeker van bent dat jouw verrassing op tijd is!


Kan ik producten retourneren?

Is een bestelling niet naar wens of niet geheel naar wens? Dan zijn er zeker opties tot retournering, wij willen immers dat iedere klant blij is met zijn of haar bestelling! Meer informatie over retournering vindt je op de Verzend- en retourpagina .


Kan ik mijn bestelde producten naar verschillende adressen verzenden?

Ja dat kan zeker! Je verzend naar verschillende adressen door eerst producten te plaatsen in de winkelwagen (te bestellen). Vervolgens klik je op de winkelwagen en krijg je een overzicht te zien van de producten die in je winkelwagen staan, die je dus hebt besteld. Onderaan de producten staan verschillende opties in een oranje rechthoek. Klik op de optie ‘Verzend naar meerdere mensen!’.  Nu kun je adressen toevoegen en vervolgens de adressen aan klikken waar je de producten naar toe wilt sturen.


Kan ik mijn producten op een bepaalde datum laten bezorgen?

Het is natuurlijk wel zo handig als jouw verrassing op de juiste datum wordt geleverd. Daarom kun je per product een datum bepalen. Je kunt de data’s aangeven nadat je de adressen hebt ingevoerd. Je krijgt dan de optie ‘wanneer mogen je producten bezorgd worden?’. Nu kun je kiezen om alle producten op één of op verschillende dagen te laten bezorgen.


Kan ik mijn producten laten inpakken?

Dat kan zeker! Wij vinden het heel belangrijk dat je een compleet cadeau kunt aanbieden en daarom geven wij ook de mogelijkheid om producten in te laten pakken. Wanneer je een product wilt laten inpakken kun je dit aangaven bij het afronden van de bestelling, na het invoeren van de afleveradressen.

Wat zijn Surpreza Compliment Cards?

Surpreza levert bij iedere bestelling die wordt verzonden in een verzenddoos een Surpreza Compliment Cards. Deze kleine vierkante kaartjes zijn voorzien van een positieve quote. De Surpreza Compliment Cards zijn niet los te bestellen en worden ook niet los geleverd. Het is een extraatje van ons aan jou of aan degene die je verrast!


Kan ik producten retourneren?

Is een bestelling niet naar wens of niet geheel naar wens? Dan zijn er zeker opties tot retournering, wij willen immers dat iedere klant blij is met zijn of haar bestelling! Meer informatie over retournering vindt je op de Verzend- en retourpagina .


Wat is de status van mijn bestelling?

De status van jouw bestelling kun je bekijken via Mijn Account. Wanneer je naar jouw account pagina gaat zie je jouw bestelling staan. Onder het kopje ‘status’ kun je de status van jouw bestelling bekijken.


Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invoeren?

Je kunt jouw kortingscode invoeren aan de onderkant van de winkelwagen. Wanneer je rechtsboven drukt op het winkelwagentje ga je naar de winkelwagen. Wanneer je al producten hebt besteld staan deze hier weergegeven. Onder aan de lijst met producten staat links onder ‘Kortingscode:’, hier kan je jouw kortingscode invoeren.


Wordt er een factuur mee gestuurd met de bestelling?

Nee, wij leveren geen factuur bij de bestelling. Dit doen wij niet omdat veel bestellingen die bij ons worden geplaatst direct worden verzonden naar de eindontvanger. Bij de bevestigingsmail wordt een factuur mee gestuurd. Meer informatie over jouw bestelling vind je op de pagina Mijn Account.


Kan ik mijn producten laten inpakken?

Dat kan zeker! Wij vinden het heel belangrijk dat je een compleet cadeau kunt aanbieden en daarom geven wij ook de mogelijkheid om producten in te laten pakken. Wanneer je een product wilt laten inpakken kun je dit aangaven bij het afronden van de bestelling, na het invoeren van de afleveradressen.

Wat zijn Surpreza Compliment Cards?

Surpreza levert bij iedere bestelling die wordt verzonden in een verzenddoos een Surpreza Compliment Cards. Deze kleine vierkante kaartjes zijn voorzien van een positieve quote. De Surpreza Compliment Cards zijn niet los te bestellen en worden ook niet los geleverd. Het is een extraatje van ons aan jou of aan degene die je verrast!


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Surpreza hanteert een levertijd van 1-2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Tijdens het bestel proces kun je aangeven op welke datum jouw product bezorgt moet worden, wel zo handig wanneer je iemand wilt verrassen op bepaalde datum. Houdt er wel rekening mee dat Surpreza een levertijd hanteert van 1-2 dagen, plaats je bestelling dus op tijd zodat je er zeker van bent dat jouw verrassing op tijd is!


Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invoeren?

Je kunt jouw kortingscode invoeren aan de onderkant van de winkelwagen. Wanneer je rechtsboven drukt op het winkelwagentje ga je naar de winkelwagen. Wanneer je al producten hebt besteld staan deze hier weergegeven. Onder aan de lijst met producten staat links onder ‘Kortingscode:’, hier kan je jouw kortingscode invoeren.


Wordt er een factuur mee gestuurd met de bestelling?

Nee, wij leveren geen factuur bij de bestelling. Dit doen wij niet omdat veel bestellingen die bij ons worden geplaatst direct worden verzonden naar de eindontvanger. Bij de bevestigingsmail wordt een factuur mee gestuurd. Meer informatie over jouw bestelling vind je op de pagina Mijn Account.


Kan ik mijn producten laten inpakken?

Dat kan zeker! Wij vinden het heel belangrijk dat je een compleet cadeau kunt aanbieden en daarom geven wij ook de mogelijkheid om producten in te laten pakken. Wanneer je een product wilt laten inpakken kun je dit aangaven bij het afronden van de bestelling, na het invoeren van de afleveradressen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Meer informatie hierover vind je terug op de contact pagina.